Каталог товарів
Каталог товарів
Авторизація
Агент 007™ » Системи контролю і управління доступом » Біометрія » ZKTeco » ZКTeco UA860/ID. Сетевой биометрический терминал учета рабочего времени и контроля доступа по отпечатку пальца и карте EM-Marine

ZКTeco UA860/ID. Сетевой биометрический терминал учета рабочего времени и контроля доступа по отпечатку пальца и карте EM-Marine

Код товара: 8345
0
грн
Оцінка покупців: 0 голосів 0.00Голосувати

Відгуки про товар: 0 шт.

Мережевий біометричний термінал обліку робочого часу і контролю доступу по відбитку пальця і карті EM-Marine

Детальний опис
У вас з'явились питання?
Наш спеціаліст дасть відповіді
Цікавий товар? Поділіться з друзями
  • Детальний опис
  • Відгуки про товар 0


UA860 - це біометричний термінал з кольоровим екраном розміром 2,8 дюйма для додатків Time & Attendance і Control Access (основний). Він має колектор відбитків пальців BioID для відмінного розпізнавання та внутрішнього WiFi для зручного спілкування. Користувачі можуть керувати даними через TCP / IP, WiFi та порт хостів USB для завантаження / завантаження даних, щоб уникнути ризику випадкового видалення. Крім того, додаткові WDMS можуть досягти віддаленого управління даними за допомогою нашого ZKTime.Net 3.0.

Характеристика:


Потужність користувача3 000
Ємність відбитків пальців3 000
Ємність посвідчення особи3000
Ємність запису50 000
Дисплей2,8 'кольоровий екран
Зв'язокTCP / IP, WiFi, USB-хост
Стандартні функції9 цифрових ідентифікаторів користувача, введення T9, SMS, DST, запит самообслуговування, автоматичний перемикач стану, дзвінок дзвінка
Додаткові функціїID / Mifare, WDMS, RS232 Зовнішній принтер
Інтерфейс контролю доступуЕлектричний замок сторонньої сторони, кнопка виходу
Програмне забезпеченняZKTime.Net 3.0
Блок живленняDC 12V / 1.5A
Температура роботи0 ° C - 45 ° C
Вологість роботи20% -80%
Вимір185 * 137 * 38,2 мм (ДхШхТ)




Характеристики та комплектація товару можуть змінитись виробником без повідомлення
Написати відгук
Поки немає відгуків. Ви перші.

Товар доданий в кошик
Перейти до оформлення